@latest on instagram

 
Lite latest news från instagramkontot. Dessa senaste veckor har varit så otroligt roliga och jag önskar att de aldrig försvann. Först Branäs-resan med kusinerna, så mycket skidor vi åkte jag jag tror nästan vi skulle kunnat åka 24/7, men då och då var man ju tvungen att kliva in i topstugan och ta sig en smaskig våffla! Vi bodde också i en supermysig stuga hyfsat nära till backen, så det var bara rätt ut när man kände för att åka. 
 
Träningen har tagit fart nu, jag försöker träna allt oftare och för första gången känns det som att allt är möjligt haha! Min kärlek går helt klart till gymmet för gud så mycket man märker av träningen när man tränat där. Brukade mest träna hemma förut men efter dessa stunder på denna magiska plats har jag svårt att släppa taget om redskapen och maskinerna.
 
Dagen idag var också så otroligt bra. Drog till Lovisa igår för att mysa lite och få lite catch-up talk då det var säkert en evighet sen vi träffades sist. Det slutade med att jag stannade över natten och dagen därpå vaknade vi till en typisk Lovisa-Vilda frukost vilket var härligt!. Resten av dagen spenderade vi bokstavligt talat framför kameran. Vi började med lite naturinspirerade foton och det var inte varmt att gå runt utan jacka i 0-gradit väder och lätt duggregn hehe. Därefter begav vi oss till studion där det blev en massa porträttbilder i olika typer och stilar och en skön feeling. Det blev också en del klädbyten så istället för att frysa som vi gjorde innan, svettades vi nästan. 
 
För er som nu orkat läsa igen denna långa texten säger jag bara grattis! Haha tror inte att ni orkar läa såna här texter så det kommer nog inte bli så många i framtiden men jag kände att jag behövde sammanfatta de senaste veckorna och helgerna som gått. Ha nu en go kväll så taggar vi Mello.
Kram kram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0